lørdag 22. desember 2012

Dåpsgave til en liten prinsesse


Skjønner ikke hvor det blir av tida! Ser at det er to månder siden sist jeg blogget... Ikke bra, ikke bra! Men jeg får prøve å komme sterkere tilbake. :) Selv om jeg ikke har blogget, har jeg ikke sluttet å strikke. Jeg er bare så treg med å ta bilder av ting.. 

Egostrikken som jeg skrev om i forrige innlegg er dessverre ennå ikke ferdig. Jeg gjorde en feil på forstykket og da ble det bare liggende. I romjulen må jeg se om jeg klarer å få det ferdig.

MEN iallefall så er dette en dåpsgave til Saga. Hun ble døpt tidligere i desember og jeg er så heldig å få være gudmor til henne! Kort og bunad må en skjønn liten prinsesse ha til dåpen sin.

Ønsker alle en GOD JUL! :)





4 kommentarer:

  1. Så nydelige dåpsgaver :) Heldige Saga som har ei kreativ gudmor :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Artig å strikke til av og til jenter når man har gutter selv :) Ønsker deg en riktig GOD JUL!

      Slett
  2. Ååå for en nydelig gave til lille Saga:-) Du er så flink med både strikkepinnene og kortlaging! God jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Guro, hyggelig å høre! :) Ønsker dere en riktig GOD JUL! Klem.

      Slett