lørdag 9. april 2011

Prøveprosjekt



Etter nesten å ha ødelagt miksmasteren på marsmellowsfondanten ble kaken til slutt slik. Godt jeg prøvde  kaken før dåpen for å si det slik.... Det var artig å jobbe med marmellowsfondanten, for den var lett å forme, men jeg plagdes litt da jeg lagde den. Men nå vet jeg at jeg ikke skal bruke miksmasteren til å blande. :) Oppskriften til marsmellowsfondanten fant jeg her: www.kakeverden.no/oppskrift_marshmallow_fondant.htm

Så neste gang blir det nok lettere å lage og da blir det også flere farger. Tenkte å bare farge roser og teppet til dåpsbarn i blått og bare ha kaken hvit. Jeg må å huske å ha noe under MMF trekket slik at det fester seg til kaken. Nå lå det litt løst oppå. Så forhåpentlig vis har jeg laget en kake til neste helg. :)

Kaken under er en nesqick kake. Den var veldig god og saftig. Oppskriften er fra: www.detsoteliv.no

Å forresten det "sølet" dere ser rundt bokstavene og mitt på kaka er litt vann jeg sølte... Så det er ikke lurt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar