søndag 29. mai 2011

Lue med hval


Endelig begynner eksamensmaset å gi seg! Det har vært en hektisk periode, men nå ser jeg en ende på det! Kun 1 eksamen igjen. Så nå er det lenge siden jeg har blogget på grunn av denne hektiske perioden. Men i dag tok jeg frem symaskinen og sydde denne luen. Ble egentlig fornøyd med tanke på at det er x- antall år siden jeg sydde sist.

Stoffet er fra stoff og stil. Mens jeg har sittet å lest til eksamen har jeg fått mange ideer til hobbyting. Jeg gjorde en feil og det er jo selvfølgelig at hvalene er opp ned. jaja men jeg er i gang i alle fall. 

Mønstret som jeg sydde ut i fra fant jeg her: http://mo9cadesign.blogspot.com/2009/04/her-kommer-det-en-liten-toturial-for-sy.html

2 kommentarer:

  1. Jeg er kjempeimponert over alle som i det hele tatt vet bakfrem på en symaskin jeg! Flink er du :o)

    Koselig at du er med på give away'n min, lykke til!

    SvarSlett
  2. E imponert!! Du e så flink til så mye:) Så Ulrik hadde den på en dag og han va veldig stolt når han proklamerte at det va mamma som hadde sydd den:D

    SvarSlett