lørdag 27. oktober 2012

Egostrikk


Nå har jeg begynt på et prosjekt jeg har hatt lyst til å begynne på lenge. Det jeg skal strikke er faktisk til meg selv. Det er vel kanskje en smule ego i disse julegavetider, men men... 

Det jeg skal strikke er en vest, der vrangborden skal strikkes på pinnenummer 12 og resten av VESTEN skal strikkes på pinne nummer 15. (jepp jeg tror det kommer til å gå ganske fort..) Garnet er som dere ser kid-silk fra drops og herligheten skal strikkes med 7 tråder samtidig. :) Med andre ord, fortsettelse følger her på bloggen!

Ha en fin lørdagskveld! ;)

4 kommentarer:

  1. Åj, det hørtes spennanes ut :) 7 tråda samtidig altså? Glede mæ te å se :)

    SvarSlett
  2. Spennende, Kid Silk e jo sååå hærlig. Glede mæ til å se d ferdige resultatet :)

    SvarSlett
  3. åj åj åj, spennanes! :) glede mæ til fortsettelse av prosjektet på bloggen!

    SvarSlett
  4. Oj, 7 tråder? Dette blir spennende:D Bare pass på at trådene ikke går i surr da og du får en stor floke:P

    God helg!

    SvarSlett