lørdag 26. november 2011

Strikket mac-veske/pc-veske

Mønsteret på denne pc-vesken kom jeg over på en blogg jeg følger. Strikkeguri har laget mye fint på bloggen sin! Her finner du oppskriften: 

Her er min utgave av mac-vesken. Har brukt andre farger enn strikkeguri, men samme garn. Altså mor Åse garn fra Rema 1000. Et garn jeg synes det er helt greit å strikke med.


Glidelåsen er 40 cm lang, og sydd en liten tøybit på enden så det er enkelt å åpne vesken.


Foret inni er et bomullstoff med uglemotiv. 

Ha en fin dag! :)

3 kommentarer:

  1. Så fin den blei! :) Gøy å sjå at oppskriftene mine kjem til bruk! :)
    Ha ein fin laurdag!

    SvarSlett
  2. kjempeflott var den :)

    SvarSlett
  3. DU e altså så flink:) her kommer det bare prosjekt etter prosjekt etter prosjekt :)

    SvarSlett